Shiz hanyalah seorang pencinta karya yang ingin berkongsi cebisan kisah yang dapat memberikan inspirasi serta motivasi terhadap pembaca. Yang baik semuanya dari Maha Pencipta, dan segala kekurangan harap dapat diperbaiki... =) Happy Reading semua...

Friday, September 28, 2012

Yang Termiliki



Aku yang sedang menanti
Diulit resah, dilambung mimpi
Menunggu bayangmu menggamit aku kembali
Kepada puitisnya cinta semalam
Bermula indahnya detik pertemuan…


Terbiar lama aku disini
Bersama harapan, bersama impian
Tidak pernah putus mendoakan
Di dalam sujudku penuh kemaafan…


Atas nama kesabaran
Atas dasar temboknya pengorbanan
Atas segala ketulusan sebuah cinta
Hadirmu melenyapkan sejuta tahun penantian
Menghadiahkan aku sucinya perkahwinan
Menjadikan aku sekeping jiwa yang termiliki…

***Puisi Shiz ni ada dalam www.novelmelayukreatif.com
      Tapi tak ada kena-mengena pun dgn BIP...
      Saje post kat sini nak bagi BIP rehat sikit...
      Bab baru akan masuk hari Isnin yek.
      Happy weekend & take care readers ^_^


3 comments:

nur azian said...

wah akak..
berpuisi pulak ye..
apepon nice lahh..
serba boleh akak ni ye :)
ala nape lambat sgt bip..huhuhu

Seri Ayu said...

dahsyat le Shizukaz Sue ni, banyak idea...apa-apa teruskan ya...

Shizukaz Sue said...

Azian: BIP nk rehat kejap katanya..hihi

Seri Ayu: Semua ni karya lama yg terperam dalam lappy hehe tQ